Tisdag 31 Mars

Kom precis hem från boll&lekskolan, ungarna är hur gulliga som hellst. I kväll blir det att plugga franska och skriva en analys om Kenya. yiippee! Min energi-kaffedrink kommer deffenitivt behövas om jag ska orka plugga hela kvällen, men det är lika bra att köra på järnet nu fram till lovet. Andra avenyn ikväll får man inte heller missa.

Jag måste ju passa på att skryta lite här i bloggen också, sprang 5,3km rundan på 24min och då får man tänka på att jag inte tränat varken löpning och kondition på evigheter. Det här bådar gott för mitt framtida mål!

Morgondagens planer
♥ Hanbollsträning
♥ Skola
♥ Plugga - franska
♥ FGH- redovisning - uhhuuu
♥ Tandregleringen

Puss på er!


It´s too late to apologize......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0