Tisdag 24 Mars

Skit dag! Ont i magen och otroligt trött. Ingenting har gått vidare bra idag. Projektet gick segt, jag glömde hemnycklar så jag var tvungen att åka till pappa så att han kunde skjutsa hem mig. Vilken dag....Allt har gått fel!

På eftermiddagen blev det iallafall en liten sväng till boll&lekskolan. Det är alltid kul med glada barn men man är sjuk trött efter en timme med små barn som springer överallt.

Ikväll blir det att ta en powerwalk med P och sen Andra Avenyn kl 21 .00 får ej glömmas bort.
 Jag hoppas på en jättebra dag imorgon!

Du blir det du tänker! - alltså kommer jag att ha en jättebra dag och se perfekt ut dvs good hair and make up day!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0