Söndag 29 Mars

Gårdagen var helt okej. Alla mina planer utfördes förutom städning av rummet. Hahah.

Spinningen var jätte kul! Det var enbart för välgörenhet och sen fick jag ju träning på köpet. Idag känns det bara lite tungt i axlarna, men det är väl benen som ska ha ont?, eller? Jag vill även rekommendera Nautilus gymmet. Det var väldigt fräscht med fina duschar och allt som ska finnas på ett gym.

Efter spinningen kom jag på att jag behövde något nytt att ha på mig till kvällen. Det blev en snabb tripp till stan och när jag kom fram så var stan stängt. Det blev en promenad hem istället, mer förvirrad än tidigare om klädvalet. Jag kom tillslut på att jag kunde använda mina Miss Sixty jeans, efter en makeover blev de skitsnygga. Kvällens outfit blev slitna jeans en svart t-shirt och ett otroligt snyggt halsband. Håret hade också en bra dag, som matchade outfiten som kan beskrivas så här: En tuff, rockig och stilfull outfit. Synd bara att jag inte hann ta några outfit bilder.

Kvällen började med en liten förfest om man nu kan kalla det så hemma hos J. Jag irrade runt i 40 minuter innan jag kom till rätt hus men i vanliga fall ska det bara ta 5 minuter att gå. Haha. Vi tjejer tog bussen in till A som är vår klasskompis.(En av de snällaste killarna som jag känner). Det var mycket folk både kända och okända. Jag var faktiskt nykter till skillnad från vissa andra. Man kan faktiskt ha kul ändå och det är nästan alltid en tävling om vem som super ner sig mest. Jag är så trött på sånt, man kan väl ha kul även fast man inte dricker alkohol i mängder. Kvällen fortsatte och många kontiga händelser inträffade, halva min kväll gick åt att ta hand om en vän som inte mådde så bra, men vad gör man inte. Sen gick jag och J och köpte hamburgare på McDonalds till alla som var kvar. Lite kul var det faktiskt, jag har aldrig beställt 10 cheeseburgare samtidigt, haha. Sen blev det att hjälpa A och städa lite, bussen gick hem vid kl 2 och jag var hemma vid kl 3 eftersom det slog över till sommartid. Kom hem Otrolig trött och somnade omedelbart.......
 
♥Ställ alltid upp för någon, du vet inte om du själv hamnar i samma situation. Vem ska hjälpa dig då?
Olyckor händer lätt och det finns alltid "idioter" på fester och överallt som vill förstöra och skada andra.
Ta hand om varandra. Det vinner både du och vännerna på.


Jag har sovit bort nästan hela dagen men det gäller att ladda inför denna vecka som kommer att innehålla mycket plugg och annat skojjigt.Sen är det lov! Pappa och jag var på en shoppingtrip som resulterade i ett par nya springskor. Nu ska jag  springa nästan varje dag!.. men vi får väl se hur det blir med den saken, hahaha.

Imorgon blir det klippning, löpning, skola, och ev träning!

Chattade med bästa vän idag och det enda jag kan konstatera är att vi saknar varandra <3

Ha det bra!

Puss på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0