Söndag 22 Mars

Chips, popcorn, cider, tv och en varm brasa och ett ännu varmare hus kan sammanfatta gårdagskvällen som en riktig chillination kväll. Jag åkte till A, vi skulle ha sett på film men det fanns mycket annat intressantare att prata om. Jag sov även där och vi vaknade ganska tidigt trots att katten kommer och "anfaller" mitt i natten. Sommarplaner skapades också, vi får väl se hur mycket vi hinner med hahaha.

Eftermiddagen spenderades med E på Sverige - Montenegro landskampen i Himmestadlundshallen. Det var mycket folk och sen spelades tingelinlåten som bokstavligt talat kan gå och dö! Helt okej, men jag föredrar landskamper framför tv:n.

Imorgon är det skola och projektstart. Vi får väl hoppas att det går lika bra som förra gången. Annars blir det att möta upp E bästa vän efter skolan för en fika & lite skitsnack.

Jag är glad, hoppas att ni också är de! 

Puss på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0