Onsdag 25 Mars

Våffeldagen! och jag är inte sugen på våfflor?, det är mycket konstigt... Fick nog av det i helgen, haha. Den här dagen blev betydligt bättre om man jämför med gårdagen. Men det är ju onsdag, haha och som vanligt försover jag mig. Det är något konstigt med onsdags mornar. Projektet går långsamt framåt...........

Annars har vi haft idrott och det blev gymmet som vanligt. Klantig som jag är, råkade jag klämma mig i en gymsak, min hand är helt blå och gör jätte ont, Aj, aj men det finns värre saker än så. Sen vill jag också säga att matte B är samma sak som huvudvärk! Franskan var bäst idag med film dock kunde man inte gå efter pga hårda stolar...

Ikväll blir det handbolls träning. Det var längesen och det ska bli kul att åka på träningen. Det är bra att min handbolls-tränings glädje är tillbaka eller det märks väl sen efter träningen om det är kul att vara tillbaka........

Jag har varit duktig och lagat mat också. Haha, känner mig som värsta hemmafrun. Sen gjorde jag min speciella latte/energi dryck, mycket omtyckt så att syrran och hennes kompis fick en varsin. Jag kan lova att den sätter fart på energin och magen! Recept kommer nog någon gång. Jag kanske ska bli barrista och lägga ner arktitekt planerna?

Mitt luktsinne är helt rubbat eller så luktar det konstigt i skolan och runt omkring.
Gymmet luktade konstigt
Mattesalen luktade konstigt
Skolan luktade konstigt
Skåpet lukade konstigt
Maten luktade konstigt
Ja, näst intill allt luktade konstigt idag, haha och folk har fått stått ut med mitt klagande


En uppäten fika från Skafferiet får sammanfatta min dag!, Nu blir det engelska loggboks skrivande......

 



That don´t kill me could only make me stronger!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Sophie

åh fy har ni redan börjat med matte B?:S ha det så kul på handbollen :)

2009-03-25 @ 19:33:21
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0