Måndag 23 Mars

Varm choklad med vispgrädde = helt underbart och tacka de som framställer laktos och mjölkfri grädde, nu väntar vi intolleranta bara på god laktos&mjölkfri choklad typ Geisha.

Dagen har varit helt okej. Projektstart med mycket babbel från lärarna innan vi fick sätta igång, men det kommer nog att gå bra. Sen såg vi även på en film om den fd presidenten i Uganda, hemsk film! Dagen avslutades med idrott och fotboll och jag insåg för 1000gången att jag inte kommer att bli någon fotbollstjärna, hahaha. Får väl satsa på att bli fotbollsfru istället, så får man ett bra liv samtidigt som man kan göra nästan vad man vill.  

Träffade ju även E en snabbis på bussen och det finns ju alltid "lite" att prata om. Den lilla stekaren åker utomlands nu när hon precis har kommit hem från fjällen, och jag är ju inte ett dugg avundsjuk.  

Träningen inställd idag och det snöar så jag ger mig inte ut och springer som det var tänkt. Det får bli en slappar dag. Imorgon blir det nya tag och gymmet med A efter skolan istället.

Jag är glad och mår jätte bra, lycklig helt enkelt! Hoppas att ni också gör de :)


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0