Fredag 27 Mars

Snö igen... Jag tog cykeln till skolan smart som jag är, haha. Sen vräkte snön ner och hemvägen var inte lika rolig. Med snöstorm och motvind såg jag ut som "hejkomochhjälp" med ett centimeterhögt snötäcke på kroppen och huvudet + att jag var genomblöt och sminket utsmetat i hela ansiktet.

Ett tips, cykla aldrig i snöstorm och tre saker till varför du inte ska cykla i snöstorm
1. Du ser inte vägen
2. Du ser själv ut som en snögubbe
3. Det är kallt

Sen åkte jag ner mot stan igen, denna gång med bil för att klippa mig. Det visade sig att frisören hade bokat fel tid åt mig så jag får vänta tills på måndag. Lagom glad var jag när jag gick därifrån. Sen märkte jag att det var hål i min skoslua, snön välde in och strumpan var genomblöt. Jag bestämde mig för att få upp humöret med lite shopping. Ingenting passade men det slutade iallafall med lite thé till mamma, en Cosmopolitan och en "skönhetsgrej" från Lush.

På kvällen hade jag bestämt med D, men som vanligt när vi ska hitta på något blir det aldrig av, haha. Tiden räcker inte till! Jag satt istället hemma och kollade på Let´s dance och läste min Cosmopolitan. D och jag bestämde att vi skulle hitta på något på torsdag och då jävlar ska det bli av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0