Fredag 20 Mars

www.ONTIMAGENOCHIHUVET.se på grund av ett pannband och ett par för tajta jeans. Jag är inte sen att haka på pannbandstrenden, haha. Efter en dag med hårband i pannan gör det sjukt ont. Annars har dagen bjudit på en massa kul saker.

Blev äntligen av med det där j***a geografiprovet. Det gick väl sådär med hoppas på G iallafall. Jag kan passa på att tipsa om mina bästa prov tips. Det har alltid funkat för mig, aldrig ett IG

Gå och lägg dig tidigt, sömn är viktigt!
Ta av dig skorna i provsalen, Jag har hört att energierna frigörs, vem vet?
Sätt upp håret, Det håller dig fokuserad
Ta luft precis innan provet, Energikick!

Efter skolan blev det en fika med M, mycket trevligt och mysigt. Hoppas att det blir fler gånger...
Sen kom jag hem och satte mig och spelade lite. Jag hade ju nya noter & böcker. Fastnade där i två timmar, haha. Men ni som håller på med musik vet vad jag snackar om. Helt undeeerbart!

I kväll blir det bara att ta det lungt. Det har ju varit ganska mycket i mitt liv de föregående helgerna. Vila behövs men partyperioder är också kul. För en gångs skull har jag en helg som är oplanderad. Gissa om det är skönt??

Imorgon blir det lite kalas här för min syrra med våfflor som jag har läääängtat efter.
Senare på kvällen blir det nog ganska lugnt och eventuellt att träffa A.

Grattis till alla som fyllt åt denna vecka jag tror att det är 7st om jag räknat rätt. Grattis till er iallafall! Det känns som att alla fyller år i mars.....

Jag hoppas att Tingelinglåten försvinner och att alla slutar sjunga den. Jag tycker att den är sjukt irriterande och jobbig.
Det finns även "vissa" andra människor som kan ta och försvinna eftersom jag inte vill ha "de" i mitt liv. "Vissa" verkar ha svårt att förstå det eller att acceptera, inte vet jag eller rättare sagt jag bryr mig inte. Ta bara och försvinn, tack!

Det blev ett långt inlägg. hahaha

Puss på er...



Om vi var taggade för träning i onsdags! (jag i svart och syrran i vit)

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jo det är riktgit skönt : ) . kul att du gillar den .

2009-03-20 @ 21:36:57
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0