Torsdag 8 Januari

Starkt VG i Naturkunskap. Det kunde inte gå bättre med tanke på att läraren inte var särskilt bra. Jag är iallafall nöjd och det är ju det viktigaste. Annars har dagen flytit på bra och jag har blivit värsta mattesnillet.

Efter skolan blev den en fika med E på Fräcka Frökens. Det va roligt eftersom vi inte har träffats på evigheter.
Det blev mycket snack, babbel och skvaller som vanligt.
Nytt år innebär nya planer och uppleverser för oss....Mer än så kan jag inte säga än......hahaha

Sen kom jag hem och beställde skidpaket till Romme. Det kommer att bli skitkul!

Ikväll blir det lugnt och jag är väldigt yr av allt som händer. Men jag är glad och allt flyter på väldigt bra nu.

Imorgon blir det en lugn kväll och lite roligheter på lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0