Tisdag 6 Januari

Sista dagen på lovet idag. Jag har iallafall hunnit med att städa mitt rum och plugga lite. Snart blir det en promenad med M i vinterkylan. Jag har inga planer för dagen det är skönt att bara slappa sista lovdagen innan allt drar igång igen.

Jag ska aldrig mer se en skräckfilm hemma. Igår släcktes alla ljus ner under filmen så det var helt kolsvart när man skulle gå upp på övervåningen. Inte kul för mig som är mörkrädd. Jag överlevde men en sak som bör tilläggas är att jag hade svårt att sova.

Nu är det bara 7 månader och 16 dagar kvar. Jag längtar......
C vet vad jag menar och det kommer att bli bäst eftersom vi två är i Stockholm då.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0