Söndag 4 Januari

Idag kunde man ha spelat handboll i Hallby men ingenting bli som man har tänkt sig.
Lycka till er och hoppas att det går bra får man väl säga till er som är där nu.


Dagen blev typ som planerat. C kom hem till mig och sen åkte vi ner och mötte V på stan. Det blev mycket babbel och vi käkade en sallad på Paus. Jag tog det vanliga på dvs kyckling, soltorkade tomater och pasta mm. Sen gick vi lite på stan och kikade runt. V lyckades hitta roliga och ovanliga saker och shoppade mest av oss tre (som alltid).

Jag köpte bara tre block det var halva priset på alla.Två rutiga med döskallar till matten (moahahaha bara för att jag älskar matte) och ett vanligt vitt med hård pärm till de övriga ämnena. För mig är det viktigt att ha lite roliga block och pennor när man ska plugga. Det lättar upp och gör arbetet lite roligare.

Nu sitter jag hemma och har tänkt att jag ska plugga lite eftersom jag inte har gjort de på lovet. Går man en plugglinje får man skylla sig lite själv. Jag pluggar aldrig på loven för att de ska vara fria från skola eftersom det alltid är så mycket stress och press annars. Önska mig lycka till med att läsa den väldigt intressanta boken Trälgudars land. Sen finns det väl inte så mycket mer att säga om den här dagen nae nu måste jag sätta igång med pluggandet något positivt är att jag har nya block.



Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0