Ska det va så här?

Jag är trött på att folk (en person) går bakom ryggen på en. Inte för att det händer så ofta men det är samma människor (person) som gör de. Det börjar bli en vanesak nu.
Efter alla dessa år av upprepade händelser har jag lärt mig hur jag ska hantera det utan att bli arg.
Det bästa sättet att tänka är :
Jag är iallafall ärligare och mycket bättre än (*****Inga namn nämns i denna blogg*****)

En fråga som jag ställer mig är: Ska det verkligen va så här?

Det kan ju inte vara bra att ljuga helatiden. Sanningen kommer fram tillslut det vet alla.

Detta inlägget är tilldelat en person som inte är värd det men jag var bara tvungen att skriva av mig lite.... 
Jag orkar inte att lägga ner någon mer energi på det här nu så jag lämnar det och tänker på alla underbara ärliga människor och vänner istället.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0