Onsdag 7 Januari

Första skoldagen idag då efter lovet och den var seg. Jag väldigt trött  och hängig så det blev ingen handboll för mig idag heller. Bäst av allt var att inget plugg behövdes denna eftermiddag. Såååå skönt men det kommer väl....Jag har iallafall varit duktig och läst ut den tråkiga svenska boken som jag trodde skulle ta en evighet.
 
Ikväll blir det bara att vila sig iform tills imorgon. Imorse trodde jag att jag skulle vakna upp som en prinsessa med tanke på mitt hemma spa som jag höll på med kvällen innan (hårinpackning, ansiktsmask, peeling, manikyr, predikyr) men så blev det inte. Jag vaknade upp som ett vrak istället eftersom jag inte sovit en blund på hela natten.

Jag blivit värsta hyperaktiv på kvällarna vet ej om det är bra? eller dåligt? På morgonen och dagarna är man trött iallafall. Jag måste försöka vända tillbaka dygnet igen.

Imorgon är det skola och sista Naturkunskapslektionen för den här terminen vilket är skönt :)

Efter skolan blir det att ta en fika med E på fräckas. Vi har nog en hel del att prata om..............

Btw tycker jag minde om Blondinbella och Carolina Gynning. De är sjukt överdrivna och jobbiga båda två. Jag har sett Blondinbella som en förebild och följt hennes blogg men efter jag såg ett avsnitt av hennes tv-dagbok fick jag en annan uppfattning. Jag tycker att hon verkar leva i "det blå" i hennes egen lilla värld. Tänk på andra så som du beter dig och shoppar. Carolina Gynning kom med bara för att jag hörde hennes röst nyss på tv:n. Kan inte människan prata lägre??

Nae nu blir det Grammis Galan för min del.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0