Lördag 3 Januari

Den här lördagen har varit väldigt slapp och skön. Familjen har hälsat på pappas kusin som just fått barn. Hon var liten och väldigt söt. Btw så hade F bakat en jätte god kladdkaka när vi kom på besök.

Ikväll blir det en skön hemmakväll och eventuellt kommer A hit och hittar på något. Det va längesen vi sågs så det ska bli kul.
 
Snön kom till Norrköping idag bara några centimeter men det är alltid något. Jag älskar snö för att snö betyder skidor men det är inte tillräckligt för att åka utför. En sak som är säker är att det blir Romme med skolan i Januari eller när det va. Jag hoppas även på en vecka i Björnrike där backarna är betydligt bättre än i Romme.

Det finns inte så mycket mer att säga om den här dagen men en sak är säker och det är att man aldrig slutar förvånas av vissa saker.

Snart blir det mammas goda lasange och bara mys här hemma.

Imorgon blir det att umgås med V och C vi får se va vi hittar på. Kanske blir det skridskor på Ensjön eller i Himestadslundshallen men inget är bestämt så vi får se vad som händer.



Jag älskar mitt Thomas Sabo armband ett sådant borde alla äga.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0