Gó Natt et Bonne nuit !

Jahoo, här sitter man uppe till halvtolv och pluggar på franska läxan som är tills imorgon. Det blir alltid såhär när det gäller franskan. Sena kvällar och allt görs i sista sekunden men så äre men när bokstäverna byter plats med varandra då är det dax att sluta. 

Jag gick iallafall på mötet om IV-val och Valbara kurser men missade mycket av ensemble spelningen. De fick bestämma nya låtar utan mig och de lyckades riktigt bra.
En låt var Coldplays Viva la Vida. Gissa vem som blev glad då???
Då är det bara att börja öva så att allt sitter och låter bra i vårat nystartade "band"  OM det kommer att vara kul!!!

Vissa kanske borde tänka över vad man säger och vem man säger saker till. Ingen snackar skit till mig om mina vänner och andra. Tänk lite innan ni säger något för jag avskyr skitsnack och det finns väl ingen som tycker om det heller.

Nu ska jag sova och sen får vi se vad helgen erbjuder. Jag och E har våra små planer trots allt.
Wish me luck med fanskan imorgon.... :D

Gó Natt alla kvällspigga och franskpluggande människor!  Et en français Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0