Fredag 2 Januari

Idag har jag varit med en gammal kompis eller gammal och gammal men det va länge sen vi hittade på något. Vi va med hennes kompisar och drog ner på stan och kollade in rean. En helt okej och trevlig dag.

Jag måste bara berätta om min speciella nyårsafton!
Nyårsafton blev inte riktigt som planerat. Det kanske inte va så mycket som va planerat igentligen. Jag och en av mina bästa vänner spenderade kvällen till en början i Vånga på ett ställe med mycket folk. Vi kände att  det inte va något vidare eller rättare sagt vi kanske var för peppade innan. Jag ringde en taxi från stan (inte det smartaste men, men). Folket där klagade då över att vi va snobbar och hur dyrt det va med taxi på landet. Men de struntade vi i eftersom vi inte stod ut med människorna där. Taxin kom efter ett tag och vi åkte istället till G i Kimstad (Den dyraste taxiresan i hela mitt liv).

Resten av kvällen spenderades hemma hos G med hans kompisar. Det va trevligt. Sen framåt tolv slaget fick jag och C ny energi och hade mycket roligt. De andra verkade inte vara så glada för de nya året men de va vi. Efter tolvslaget hände det inte så mycket G stack iväg och kvar blev jag C och R. Det fanns inte så mycket att göra i G rum men vi underhöll varandra och spelade GH. Tillsut somnade vi vid halvsju. Det här var en av mina sämsta nyårsaftnar. Jag hoppas på att nästa nyår blir bättre. Jag vet inte riktigt hur jag vill att en perfekt nyårsafton är men inte som i år iallafall eller så kanske jag har för höga krav och förhoppningar på kvällen.

Tack till G för att vi fick va me dig och hos dig!
Tack till T som hade fixat "festen" som vi åkte ifrån och hoppas att ni hade kul och att vi inte förstörde något för dig!



(bild från förra året)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0