DAGENS KONVERSATION

Dagens roligaste bara för att jag och E tycker om att skoja. Den här gången gick det snabbt innan personen tröttna.
Ja, ja det gjorde iallafall vår dag och resten av veckan.

Killen (19:28):

Nej. Hej då.

'
Jag - säger (19:28):

va har jag gjort? kommer aldrig att glömma mina känslor för dig (L) 


'Jag- säger (19:29):

Förlåt mig vad ska jag göra? för att du ska förstå...(L)


Killen säger (19:29):

Jag har nu att välja mellan dig och alla läxor. Jag väljer läxorna, så det så.


Killensäger (19:30):

var trevligt att talas vid. Morsning.

'
Jag- säger (19:31):

Men jag kommer att sakna dig (L) korsning


Jag - säger (19:31):

vi är som två pusselbitar som passar bra ihop och jag vill bara få dig att inse det (L)


Killen säger (19:33):

Jag tycker nog det här skämtet börjar gå lite långt nu, så jag tar och blockerar dig ett tag helt enkelt.


Jag - säger (19:33):

nej

'
Jag- säger (19:33):

älskling jag lovar att vara snäll (A)

'
Jag säger (19:33):

det är inget skämt :(
 
BLOCKAD!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0