Tråååk..............

Släpper ett inlägg bara för att jag inte har någonting att göra och för att det inte är någon som kan hitta på något. Jag är inte van vid att bara sitta hemma och inte göra någonting alls annars går det alltid i 110, men det är väl nyttigt att inte göra någonting. Hur trååååk kan det bli? Nae, jag få se fram emot helgen och tänka på allt kul som händer då! Party!



Just nu har jag bara stay the night låten på hjärnan, Kan det bli värre!!?
Joo, det kan bli värre, när man får sms från C som inte vet vad hon ska shoppa, snacka om att jag bara vill gå ut och hjälpa till och självklart hitta egna fynd, istället sitter jag ensam här och tråkar, Ush........

Ha de bra!


Jag kan ju alltid beställa hem några fina kläder eller träna lite. Vi får väl se vad som händer.....

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0