Torsdag 2 April

Solen skiner och alla är glada, våren har kommit och Hallvars har öppnat! I skolan var det chill i solen men även hårt arbete med projektet. Mitt huvd är helt sprängfyllt med saker som händer nu och jag bara yrar runt vad jag än gör. Det går knappt att prata med någon i telefon eller verkligheten utan att jag yrar ihop allting. Franska prov imorgon och jag har insett att jag behöver plugga hela kvällen/natten om jag överhuvudtaget ska få ett G. I går satt man uppe till 01.30 såoch överlevde denna dag så det ska nog gå bra! Helgens planer är inte riktigt färdig planerade än men jag har på känn att det kommer att bli en lugn helg.

Morgondagens planer
♥ Skola - redovisning av projekt, franskaprov
♥ Träffa C efter skolan och hitta på något, mitt förslag är Halvars? :)
♥ Träna eller bara sova - en lugn fredag är välbehövlig!
♥ Påskloooov!

Ha det bra!

Puss på er......

Kommentarer
Postat av: Sophie

Uch det är inge kul med en massa skolarbeten :/ men bara en dag kvar nu innan lovet =)



Hahah joo hon var lättlurad :P Tre sommarjobb! Det var inte dåligt:) Jag har fått jobb på ICA hemma i viken. Ska sälja jordgubbar :P haha

2009-04-02 @ 20:57:25
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0