Onsdag 1 April

Denna dag har varit mycket rolig! Jag kan ju börja med att berätta att jag fick fågel "kiss" i huvudet när vi gick över gatan från maten. Som jag brukar säga : Man har alltid roligt när man är med mig för det händer alltid så sjuka grejor. Jag och A gick helt lugnt och sen fick jag något konstigt i huvudet som en droppe. Jag blev rädd och började skrika på A som undrade vad jag höll på med eftersom det var klarblå himmel och sol. Sen kollar vi upp och där är det hur mycket fåglar som hellst! Hahaha, jag har nog aldrig skrattat så mycket plus att jag kom försent till matten där alla ville höra vad som hade hänt. Om vi skrattade mycket och våran sura lärare blev arg som vanligt dock börjar jag förstå matte B nu med K-värden och annat skit.

Annars har det varit chill i skolan med solning på rasterna. FGH- redovisningen gick super! Är man gammal aerobics nörd så är man, haha MVG här kommer jag säger jag bara! Fick reda på att jag kommer att läsa CAD-teknik och tala inför andra plus att jag var tvungen att lägga till någon kurs och vad ska man välja när det knappt finns några intressanta kvar. Såå typiskt...... Men lite otur måste man väl ha när allt annat går sjukt bra!

Jag åkte även till mitt "nya" sommarjobb och hämtade ut lite brochyrer och sån´t jag behövde läsa igenom.

Dagens planer blir att plugga. Det är hur mycket som hellst nu innan lovet och projektet har bara blivit ett stort problem. Jag måste hoppa över träningen idag, så typiskt men den ersätts med en powerwalk i solen istället.
Nästa vecka blir det att jobba med trädgårdsarbete i solen! sååå skönt...

Jag fick även höra att jag alltid är snäll oavsett hur någon har betett sig  samt att jag var bra på att prata med olika personer och det antar jag är bra! :) Han som sa det trodde jag aldrig skulle säga något så snällt om mig, men där ser man.


Ha de bra!

puss på er

Har ni lurat någon än? ......Jag har ett aprilskämt som den drabbade inte kommit på än!

Kommentarer
Postat av: Sophie

sv: Jaha träligt :/ men du får satsa nästa år då :) Naae spanien stekarna kommer i morgon natt :O



Det måste varit mkt mysigt o få fågel kiss i huvudet :D hahah.Vart ska du sommarjobba?<3

2009-04-01 @ 20:15:47
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: becciisz

Men hej! ;D Tack så mycket, jag tror tyvärr inte jag ska ta det :P Mid mig är allt bra :) själv? Puss<3

2009-04-01 @ 21:34:52
URL: http://becciisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0