Måndag 6 April

Trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött
Första lovdagen, igen sovmorgon här inte. Dagen har bestått av utbildning och jobb. Hur ska jag klara av 3 jobb och gå i skolan samtidigt? Nu är jag iallafall helt död och känner mig jätte äcklig. Bra väder har det varit idag och jag är ju brunast nu efter all sol.

Ikväll blir det ingen träning för mig, jag har fått tillräckligt. Istället blir det en dusch och tv-tittande. Hoppas att det är något bra på tv

Imorgon blir det jobb hela dagen och fotbollskolan på kvällen. Hoppas solen skiner imorgon med, jag kommer att bli såå brun när jag jobbar!

Ha de bra!

Puss på er

Vissa är bra på att hålla löften andra mindre bra........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0