Lördag 4 April

Sitter och väntar på E och lyssnar på Veronica Maggio, vi ska åka till R i Åby för en filmkväll. :)

Gårdagen var jätte bra! I skolan avslutates projektet och påskolvet började. Jag fick ett sommarjobb :) Nu har man 3 stycken frågan är vad man ska välja. Jag var även med bästa vän C. Vi gör alltid konstiga saker. Igår tog vi en fika på kupolen då fick vi en idé om att vi ska byta stil så vi tillbringade lite tid med att gå till olika butiker och prova kläder. Svårt att förklara den nya sitlen som vi kom på, inspererad av snygga killar med cool stil. Men vår nya stil kommer inte att vara det minsta grabbig. Sen tog vi cykeln hem, måste ju erkänna att jag är grym på att skjusta om man bortser från alla vettskrämda pensionärer och barn. hahaha. På kvällen blev det att cykla runt och saker planerades. Ingenting blir ju bra när vi planerar men man kan ju alltid hoppas på något bra. En sak är säker, roliga minnen har vi tillsammans och 10 års jubileumet ska firas den 22 Augusti med Coldplay. Jag hoppas att vi träffas mer  på lovet och mer överhuvudtaget. Jag önskar att jag kan vara som dig, inte så kräsen haha, Jag kommer att lära mig. Jag säger bara "solen skiner".

Idag har jag bara stekt i solen och tagit en rejäl sovmorgon! Jätte bra väder!
Ikväll blir det ju somsagt att åka mot Åby!

Ha de bra!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter skönt med stekande i solen! Hoppas det var skoj med filmkväll :) <3

2009-04-05 @ 14:08:41
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0