I have a boyfriend but he is gay

Kvällen spenderades hemma hos R med tv och godis. En liten promenad från bussen blev det ju också innan vi kom fram, vi trodde att Åby och Jursla var samma sak men där hade vi fel. En längre rolig promenad blev det sen innan det var dax att åka hem.

Resan hem var nog den roligaste på länge. Till att börja med så var bussen typ 10 minuer sen. På bussen var det draget folk och ja vad mer ska jag skrivam, hahaha. En började att flirta med mig direkt på svenska/engelska. Hela vägen in till stan och jag fick panik eftersom att han var jätteful och sliskig!!!!! plus att hanns bögkompis stötte på en annan kille. När vi kom fram blev det för mig och E att rusa till en busskur för att ta skydd. Dessvärre såg han mina skor och gick till oss.

Roligaste konversationen ever.
Okända människan- Hej är det bra?
Jag - Det är bra, själv då?
Okända människan- Do you speak english?
Jag- No eller jag menar yes
Okända människan- Svenska? 
Jag- I only speak english
Okända människan- Okej
 Jag - I have a boyfriend but he is gay!
Han - Jag ville ju bara höra om det var bra
* Han går direk och - ASG Hahahaha 
  Jag & E - Jaja

Dagens tips från oss, om någon sliskig och äcklig kille är efter er som ni absoult inte vill snacka med kör vår kommentar I have a boyfriend but he is gay. Det sista vet jag inte varför vi har med men det funkar garanterat! hahahaha Jag och E är knäppa och har roliga kommentarer men så är´e bara! 

Ha de bra!

Puss på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0