Torsdagen 25 September

Jag har faktiskt saknat bloggen och alla läsare.
Nu ska jag komma igång och skriva iallafall en gång per dag hade jag tänkt.

Idag har det varit en helt vanlig dag i mitt liv som har bestått av skolan från 8-15. Det är ganska soft  för att vi håller på med ett projekt i små grupper. På gympan idrotten vi en liten runda. Jag fick VG och är ganska nöjd med tanke på att jag inte hade tränat på tre-fyra veckor om man räknar bort cyklingen till skolan. Men det är skönt att vara igång igen.
Rörelse och motion behövs man blir glad och pigg helt enkelt.
 
Imorgon är det fredag och skola förs sen lite party hos en ny kompis senare på kvällen. Det är något att se fram mot.

Just nu sitter jag och pluggar Samhällskunskap och tycker för en gångs skull att det är riktigt roligt.
Satsar man högt får man jobba för de också jag har trots allt valt själv. 

Jag skulle vilja avsluta det här inlägget med att tacka den personen som hittade min mobil som var borta i skolan idag. Jag vet inte vem det var som hittade den men tack för de iallafall. Jag trodde aldrig att den skulle komma tillbaka.
Tur att det finns ärliga personer i det här samhället som vi lever i.    

Nu måste jag fortsätta plugga även om det låter tråkigt bjuder på en bild med lite plugg-godis som jag hade för några veckor sedan. Jag kan varmt rekommendera det här plugg-godiset som består av en rättvisemärkt cola och en energy kick som är gjord på yogurt och frukt. Du får garanterat en energi kick till att fortsätta plugga.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0