Tisdag 30 September

Det regnar ute och är riktigt höstväder. Nu sitter jag bara framför datorn och myser. Jag älskar hösten med alla stickade kläder, fika och själva stämningen som blir och självklart vädret. Bästa årstiden på året är hösten.

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan med idott, datakunskap, georafi och matte. En lång dag som gick ganska snabbt endå. Matten gick ovanligt bra och jag kände mig riktigt smart. Cyklade som vanligt till skolan och det var svinkallt ute.
 
Dagens planer för eftermiddagen och kvällen blir plugg och träning. Idag är det svenska och samhällskunskap som gäller. Senare ikväll är det träning som jag längtar till eftersom det var väldigt längesen jag tränade sist.

Ha de bra!

Just nu skulle jag väldigt gärna vilja ha ett par värmande knästrumpor från Odd Molly att ha under ett par snygga höststövlar eller bara att mysa i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0