Mer plugg...

Jag kom just på att jag har franska läxa tills imorgon. Då blir det att vara uppe och plugga ett tag till. Jag som hade tänkt att gå och lägga mig tidigt idag och sova ut, men den planen ändrades snabbt. Men å andra sidan får man meritpoäng för språk så det är bara att plugga på. Det är så typiskt mig att komma på saker i sista minuten.
Ja, ja energin är fortfarande på topp.

Det måste vara något fel på mig.
Jag är som en duracell-kanin när jag vaknar och sen fortsätter det hela dagen till sent på kvällen och börjar om igen.

Jag kan bara säga tre saker
 1. Att jag mår väldigt bra nu
2. Att jag är väldigt pigg
3 Att jag har turen med mig
En sammanfattning av allting : Det går helt enkelt bra nu!

En till sak som ni säker inte har missat är att Andra Avenyn har börjat igen.
Vi får väl hoppas på att serien fortsätter att vara lika bra som tidigare.


(Obs gamal bild när det var mycket i skolan förra året)

Nu blir de åter till franskan....... Bonne Nuit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0