Måndag 29 September

Denna dag har varit otroligt seg och jag är väldigt trött. Det kanske beror på att jag vaknade runt fem och gick upp för att göra engelska uppgiften som va tills idag och den hade jag självklart glömt bort. Det gick ganska snabbt att göra engelskan men jag har varit rejält trött hela dagen.
 
Vi har även redovisat vårat projekt idag. Det gick väl sådär det kändes som att de andra grupperna var bättre än våran men så kan det vara ibland, man behöver inte alltid vara bäst på allting. Sen så käkade även chicken kebab i stan med gruppen innan redovisningen och det blev väldigt stressigt tillbaka till skolan men vi han äta och gå på en halvtimma.

De som jobbade på chicken kebaben var nog de segaste människorna jag någonsin beställt mat av. Det är bra att man inte stressar på jobbet , men hallå stå och lägga upp en pomme i taget och drömma vi drickan så att det tog dubbelt så lång tid och dessutom var de tre personer som jobbade samtidigt.

Dagens planer är plugga lite so, franska sen blir det träning ikväll. Jag ser fram mot träningen.
Det var så längesen jag tränade men nu är jag frisk från allt och det ska bli skönt att komma igång igen.

På vägen till skolan kände jag mig väldigt höstig men en höstkappa, mössa, halsduk, vantar, stövlar och spetsleggings. Det var mycket löv, sol och kallt ute också.  En riktigt höstdag i en höstoutfit.
     
  Ha de bra!
 

Kappa-VILA
Mössa-Åhlens
Klänning-VeroModa
Spetsstrumpbyxor-Cubus
Sjal-Veromoda
Overknees-Lindex
Stövlar-Vagabond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0