Lördag 27 September

Gårdagens fest var lyckad men mitt patyhumör frösvann ganska snabbt.

Det blir lite konstig stämmning när man kommer till en fest där alla är riktigt dragna och man själv inte druckit någonting. Det tar ett tag att komma ifatt, men jag kände inte för någonting igår. Jag bara flöt  runt och gjorde nästan ingenting. Men själva festen var det inget fel på och hon som fyllde år var väldigt nöjd med allt tror jag.
Förlåt för att jag var lite osocial igår och tack för att det alltid går att prata med dig C du vet vad jag menar.

Det har varit på tok för mycket fester för mig nu. Någonting varje helg fre-lör sen augusti. Jag behöver vila och en orsak till att jag inte hade det så kul igår var nog för alla dessa tidigare fester. Man tröttnar helt enkelt när det blir för mycket. Nästa helg ska det bara vara vila för min del och träffa vänner.

Ha de bra!


Här en väldigt gamal bild jag tror att den är tagen i Skärgården på våren eller tidig höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0