Ingen träning

Nu vet jag inte riktigt vad jag är arg, besviken eller inte någonting. Man har gjort i ordning sig för träning och vill verkligen träna. Åker till hallen och ingen där. Jaha, tänker man då var det väl ingen träning då, så då ringer man en träningskompis som säger att det inte är någon träning. Det är så typiskt med dålig information när man har varit borta och sjuk en längre tid. Men jag börjar bli van vid den dåliga informationen nu.
Det är bara att ta nya tag tills imorgon och träna på nytt.

Det tråkiga när det blir så här är all tid som bara går förlorad.
Det blev istället lite varm choklad och en stor muffins framför tv:n. 

Ha de bra!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jätte dålig :/ Men jag ringer dig nu så fort jag får veta något om träningen :)



Dessutom så ringe rhan till min pappa som får ringa till mig och säga att träningen är inställd. XD



men ha re bäst :D

2008-09-29 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0