Fredag 26 September /Kväll

Dagen har gått bra och inte så konstigt eftersom allt går bra för mig. På vägen hem från skolan kände jag för lite shopping och det blev lite små saker som jag hade tänkt att ha på mig ikväll.

Dagens shopping blev iallafall en lila tröja från MQ 365Sunshine, benvärmare från Lindex och ett par eftertraktade spetsstrumpbyxor från Cubus och till sist ett halsband från VILA.

Jag hade som vanligt tur för på Cubus var spetsstrumpbyxorna slut men tjejen som jobbade där gick ut och kollade på lagret och det hade precis kommit in nya. Turen är fortfarande med mig.

Nu är jag supertaggad för party ikväll. Jag håller på att fixa mig nu det är nog bäst att jag fortsätter med det innan plattången bränner hål i golvet.

Ha en bra kväll!

Slänger in en liten bild på vad jag shoppade idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0