Torsdag 23 Oktober

Jag är glad men vet inte riktigt varför kanske för att allt flyter på så bra.
Jag är också rejält trött men nu är det en dag kvar till höstlovet. Jag lääängtar.
 Denna dagen bestod till stor del av skolan sen blev det att åka och köpa nya handbollskor.
Jag kan bara säga en sak...Värsta kapet....

Igår var jag lite klantig. Det var meningen att jag skulle tina bröd lite smidigt i micron. Det gick inte som jag ville. Brödet blev en kolbit och började brinna samtidigt som hela huset fylldes med rök. Snabbt öppnade jag fönstrena och hade ner en blomkruka. Röklukten försvann inte utan den satte sig i allt. Det luktar till och med idag.
Ett råd till er lämna aldrig micron för lukten är otroligt äcklig.

Idag blir det att plugga till Naturkunskaps provet som jag har imorgon och skriva färdig en svenska uppgift.
Det ska jag väl klara av.

Imorgon är det skola till 15.30 sen blir det en fika med E på stan och ev lite smyg uppstartning av våran/vårat lilla idé/projekt.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0