Torsdag 16 Oktober

Har inte tid att blogga just nu pga av mycket saker att göra inte bara i skolan utan annat också.

Denna dag har varit helt  okej provet gick ganska bra. Jag har varit som ett vrak för övrigt pga för lite sömn denna vecka.

Jag hatar dagar som denna när man är trött, sliten, bad hairday och helt osminkad möter massor av människor som man inte har träffat på länge. Det är bara så typiskt. Men det är bara försöka att se glad ut och prata på som vanligt.

En ovanlig sak som hände idag var att jag blev bra på matte. Tro det eller ej men så var de iallafall.

En dag kvar till bussfesten nu bara och förfesten är hemma hos mig. Det kommer att bli så kul, fast jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Det är ju Cowboy och Indian tema. Jag har bestämt mig för att vara cowboy men frågan är om jag ska vara en "ovanlig" cowboy med lite rosa/prinsess touch. Jag fick låna en jättefin hatt av min lill kusin så det är därför annars har jag andra kläder men då är problemet vilken skjorta jag ska ha. 
 
Imorgon blir det inget blogga för mig. En körig dag med mycket kul.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0