Torsdag 2 Oktober

Hade tyvärr inte möjlighet att blogga igår. Det hände alldeles för mycket saker vissa bra och andra mindre bra.

Idag har jag varit med klassen och kollat på olika bergarter. Det är lika kul som det låter. Det bästa med dagen var iallafall matsäcken utan den hade jag aldrig klarat av dagen.

Direkt efter skolan var det dags för tandreglerning. Det var en tant som lutade stolen bakåt för mycket så jag svimmande nästa när hon var färdig plus att det tog dubbelt så lång tid. Jag missade även träningen idag på grund av henne.
 
Det var så kul på träningen i tisdags och det gick superbra också.
 
Jag får ägna kvällen till plugg istället. Det är så mycket i skolan just nu.

Jag har inte heller några speciella planer in för helgen. Jag måste helt enkelt vila upp mig efter alla dessa fester som har varit varje helg ett bra tag nu.

Istället blir det att försöka locka nya elever till min skola på gymnasie mässan och match på lördag.

Men nu åter till pluggandet....

Ha de bra!

 
Jag var bara tvungen att ladda upp den här bilden för att få lite mer energi. Vemdalen -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0