Tisdag 7 Oktober

Gårdagen var ingen rolig dag. Jag han inte gå på träningen pga skolarbete. Idag blir det att ta nya tag med läxor och trännigen.

Jag har hört att vi skulle köra yoga istället för handboll idag. Jag var väldigt sugen på att springa mycket idag men där sprack den planen.

Skolan har varit helt okej idag men jag är väldigt stressade över alla prov som är nästa vecka (4st). Vi hade en pilates instuktör som tränade pilates med oss på idrotten. Det gick bra men det var väldigt svårt med andningen. Pilates är inte något som jag kommer att fortsätta med men det var kul att prova på något nytt.

Nu blir det att plugga igen. Idag är det Franska, Geografi och Naturkunskap som står på mitt plugg-schema.
Ibland ångrar jag att jag valde en plugglinje, alla dagar är nästan lika skola-plugga-träna eller kompisar-sova.


Jag måste bara tipsa ett tuggummi jag köpte idag. Stimorol senses white. Jättegoda tuggummin i en fin förpackning och smaken håller länge.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0