Tisdag 14 Oktober

Den här terminens 1:a ensklida betyg i svenska blev MVG på läs och skriv uppgiften. Gissa om jag är glad? 

Annars har dagen bara flytit på som vanligt fast en sak var ny idag. Vi fick en ny matte lärare och en ny mattebok. Matten var löjligt lätt i den nya boken men vi får se hur det går.

Vi fick också reda på extra saker till provet i geografi på torsdag. Jag vill inte ha mer saker i skolan nu. Det räcker med de uppgifter och läxor vi har varje dag, men snart är det höstlov och då blir det inget plugg för mig iallafall.

I kväll blir det att plugga och spela lite piano för min del och jag missar träningen igen, inte bra.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0