Söndag 5 Oktober - Soft helg

Den här helgen har varit riktigt soft.
 
I fredags blev det en fika efter skolan med A. Man kan säga att vi hade mycket att prata om.
Sen överraskade pappa mig och syrran med lite bowling och mat. Jag hade kul trots att jag inte är något poffs på bowling. Där träffade vi även pappas kusiner som var lite små roliga. Sen blev det tv:n och bara mys. 

I går var det mtach. Vi vann såklart. Jag var lite trött och spelade inte mitt bästa men helt okej. 

Sen blev det hem och käka mat med familjen och sedan fixa iordning sig snabbt för en fika med E, M, C. Det var trevligt men vi var sega och jag var riktigt trött. Sen var jag och E iallafall ännu tröttare och väldigt flumma, då åkte vi till C och M kompis. Vi var där ett tag och gjorde inte så mycket sen blev det hem och sova.

Sorry, för att jag inte var på jätte bra humör igår men jag var bara väldigt trött. Btw C din mössa var jättefin!

Idag blir det en riktig slappar dag.


Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0