Onsdag 8 Oktober

Denna dag har bestått av skola som vanlig. Matte, Franska, Engelska. Vi hade även en håltimme, då passade jag, S, A och J på att åka ner till stan och plugga. Jag vet inte om vi fick så mycket gjort men lite hann vi med iallafall. Vi åt tacobuffé på Spirans kök & Café. Det var mycket god mat och en väldigt lugn restaurang.

Jag har inte hunnit med någonting alls idag. Tiden bara flyger iväg. Senare ikväll är det träning och mer plugg.
 
Imorgon blir det iallafall sovmorgon, vi har studiedag. Jag har inga speciella planer men jag tror att det mest blir plugga och träning sen på kvällen. Det kanske inte låter så kul men med tanke på nästa vecka och alla prov (4st). Det är väl bara att kämpa på.

Jag skulle kunna tänka mig en sån här skön halsduk från Lindex, bara trä över huvudet. Mysigt, skönt och praktiskt.



Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0