Måndag 6 Oktober

Jag är vääääldigt trött och det är myyyyycket plugg just nu. Idag har dagen varit helt okej förutom att jag var tvungen att gå upp tidigt och skriva färdigt min svenska uppgift. Sen bar det av till skolan helt naturell utan smink och bara lite rouge på kinderna. Det räcker ibland och man känner sig ganska liten och söt utan smink ibland.
 
Det har varit en superskön höstdag med mycket sol och det var skönt att cykla till skolan. Dagen i skolan var lång och seg och ingen superdag precis. Vi fick vårat skolfoto idag och det finns bara ett ord för hur jag såg ut KATASTROF. Men det är väl bara att gilla läget med tanke på att hela Norrköping kommer att se fotot i katalogen sen.

Åter igen så vill jag säga att vi har väldigt mycket prov och annat i skolan just nu. Om man tänker positivt så är det helg om 5 dagar. Dagens planer blir att plugga och sen är det träning senare ikväll.

Hoppas att ni har haft en bra dag i solskenet!

Här en gammal höstoutfit.....
Jeans från VILA
Skjorta från MQ 365 Sunshine
Skärp från H&M
Väska från Accent

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0