Måndag 13 Oktober

Idag har jag varit sjuk och det känns som att ingenting flyter på bra. Allt går dålig och sen blir man "halvt magsjuk" dagen innan två prov. Det är ju verkligen superbra och sedan ska man ta igen allt  plus mycket annat.
 
Igår förlorade vi matchen med ett mål som vi släppte in precis när slutsignalen gick. Jag är inte nöjd med min insats . Det gick sämst som allt annat.

Sen blev det att plugga hela kvällen tills jag mådde väldigt illa. Jag tror att inga detaljer behövs men "halvt magsjuk". 

Denna dag har jag varit sjuk, bara slappat och pluggat lite. Det är så typiskt mig att bli sjuk när det är mycket som händer. Det blir ingen träning för min del ikväll heller.
 
Det får bli att ta nya tag imorgon och hoppas på att jag kan gå till skolan iallafall.

Bästa tipset och det godaste att äta är Tofuline glass (Choklad) och toppa med hemmagjord chokladsås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0