Söndag 19 Oktober

Bussfesten och förfesten förrgår var ganska kul men musiken var inget bra. Igår var jag faktiskt riktigt pigg tills kvällen kom och lunchen bestod av Macdonalds + efterätt. Senare på kvällen blev det att träffa A och E för en mysig tjejkväll. Vi hade väldigt roligt och det var kul att ses eftersom det var så länge sen vi sågs. Efter det blev det hem och sova.
Kan bara tillägga att jag sov väldigt bra efter dessa två händelserika dagar. Just nu önskar jag mig en helg att inte göra någonting på och bara ta det lugnt och chilla men sådana helger kommer väl med.

Han aldrig ta någon outfit bild igår men på morgonen låg alla kläder i en hög och såhär såg det ut.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0