Lördag 11 Oktober

Idag blir det shopping och bara slappa. Snart ska mamma och jag dra oss ner mot stan. Hon är faktiskt det bästa smakrådet när det gäller käder och sånt. Kompisar är alltid kul att gå och shoppa med men mamma är ärligast när det gäller kläder.

Gårdagen var trevlig hemma hos C. Vi tog lite höstiga kort i mörkret, käka pizza, såg på tv och kikade runt lite på datorn.

Jag har väldigt ont i mina lår, kan knappt gå och känner mig som en stelbent giraff.
Jag tror faktiskt att jag aldrig har haft såhär ont och imorgon är det match. Vi får väl se hur det går.
Shoppingrundan kanske mjukar upp mina lår lite.

Nu blir det shoppig. See ya later......

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0