Älska Make Up Store

Jag älskar att shoppa på Make up Store och mer än halva mitt smink utbud består av produkter där i från.
 
Här om veckan var jag inne på Make Up Store Norrköping och skulle handla face mist. Den trevliga personalen hjälpte mig och slog in allt väl och lade kvittot i en speciell liten pappers sak plus att jag fick en extra reseförpackning.
Det kändes exklusivt och roligt att gå där ifrån.

Jag kan verkligen rekommendera face mist som gör att sminket sitter kvar längre och bevarar huden med aloe vera.

Här är orsakerna
*Trevlig och kunnig personal som guidar och ser till så att man får rätt produkter
*Bra produkter
*Fint omslag vid köp av smink
*Trevlig butik att besöka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0