Torsdag 15 Maj

Jag är sjuk och hatar att vara det. Därför har jag inte kunnat blogga sen i söndags. Nu är jag lite piggare och på bättrings vägen. Jag som skulle tränat fys idag och tränat på gymmet med D imorgon. Det är så typiskt mig att bli sjuk när det är mycket att göra.

Har sett allt som går att se på tv. Jag såg faktiskt på ett riktigt bra program nyss. Jag tror att det hette Läget i modevärlden 2008 på 2:an. Det handlade om trenderna som gäller just nu och kommande trender i höst och sommar. Jag tyckte att det var väldigt bra. I programmet var det olika designers och modeskapare som intervjuades och så filmades det lite från olika Catwalks runt om i världen. Jag tycker att det var kul att 2:an för en gångs skull gör något roligt och intressant program.

Nu ska jag vila och förhoppningsvis bli bättre till helgen. 

Ha de bra! 

image26

Bild: Marcio Madeira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0