Tisdag 6 Maj

Dagen har gått ganska snabbt. Startade morgonen med ett nationellt provi matte som inte gick sådär super bra. Har varit trött och hänging näst intill hela dagen plus att det är super kallt i skolan. Ibland känns som vi nästan behöver ha vinterjackor på oss. Annars har det varit bra mycket att göra och stressigt med andra ord som vanligt. Som tur är har jag jobbat in ganska mycket tid. Så om man känner sig lite trött ((som idag)) går det att gå hem. Vilket jag självklarrt gjorde. På hemvägen var jag tvungen att åka runt halva kvarteret för att komma hem. Våra pensionärs grannar höll på att lägga sten på sin uppfart och blockerade självklart vägen till mitt hus. Hade inget val så jag fick cykla runt några extra hus innan jag var hemma. Ush, vad jag låter negativ. Men i eftermiddag/kväll blir det roligare bortsett från pluggandet.

Saker som jag har planerat att göra senare
♥Piano lektion
♥Träning (Handboll ute!!!!)
♥Plugga (bläää, är lite skoltrött just nu)


                          

Dagens outfit
♥Skor från Vagabond
♥Jeans från VILA
♥Linne från 365Sunshine
♥Kofta från Lindex
♥Aceccoarer från Axent och wedins accecoar

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0