Söndag 11 Maj

Idag har det varit en ganska händelserik dag. Jag solade såklart i det fina vädret innan jag begav mig till handbolls avslutningen i sporthallen. Det var lite tävlingar, fika och priser som delades ut till olika personer och lag. Själv fick jag en liten handbolls silverberlock.

Direkt efter den cyklade jag till min syssling på 4-års kalas. Det var som ett vanligt barn/släkt kalas. Mat, tårta och massor av lekande barn. De hade till och med en liten fiskdamm. Blev nästan tvingad till att fiska men klarade mig undan från barnes tjat. Jag fick lite godis endå. När vi gick där ifrån kändes det som att man var liten igen efter att ha gått på ett barnkalas.
 
När jag kom hem var det dax att se på Andra Avenyn. Jag älskar serien och är helt beroende av den!

Senare gick mamma och jag en Power Walk. Det gjorde att jag blev piggare och inte trött som jag trodde att jag skulle bli. Ska försöka sova snart  men det går knappt på grund av värmen på övervåningen. Det är som en bastu här. Jag tycker att det börjar bli dax för ett mode-inlägg det är lite för mycket om mitt liv just nu.

Bild på fiskdamms godispåsen hahaha.... och en handboll

Ha de bra!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0