Sjuk igen

Idag har det inte hänt så värst mycket. Jag har pressat i mig lite mat och försökt att vila så mycket som möjligt. Jag ringde och skulle avboka min tandreglerningstid imorgon men svaret blev. -Ta en panodil och kom hit. Jag blir så irriterad på tjuriga telefontanter. Imorgon blir det att pressa sig upp kl 6 för att åka dit. Inte något vidare och stackars tandläkare som får ha en hostande och snorig patient. Skulle hellre göra en plastikoperation på tänderna som går på någon timma och slippa allt annat. Resten av dagen som är kvar ska jag försöka vila och plugga lite. Jag är så illla tvungen att plugga nu är det 3 prov och inlämningsuppgifter att ta igen. Orkar inte att vara sjuk längre. Hoppas att ni har det bättre än jag.

Ha de bra!  

image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0