Onsdag 28 Maj

Jag är sjuk och har tråkigt idag igen, ingen ork till någonting.
Jag var tidigare hos tandreglerningen 7.10 på morgonen. Inte kul att vara sjuk på ett sådant ställe. Jag fick knapp någon luft när de grejade i munnen + massor av hostande, men skyll er själva om ni blev sjuka, ni ville ju att jag skulle komma.
Erat råd fungerade inte så bra. -Ta en Panodil och kom hit. Nu känner mig ännu sjukare och slöare än tidigare.
 
Lite uppmuntrande var det att jag hade ganska många läsare igår. Jag måste ha skrivit om något intressant för en gångs skull.

Annars är det mycket skolarbete så här in mot slutet. Jag har mycket att göra och ta igen sen när jag blir frisk igen. Orkade iallafall plugga en halvtimme igår.

Den här dagen ser precis ut som de tidigare.
Tv, Tv, Sova, Äta, Tv, Sova, Vila, Hostmedicin, Tv, Sova, Hostmedicin, Vila, Sova, Äta.
Va ska ni göra idag? Säkert något roligare än vad gör..?

Nu ska jag försöka muntra upp mig med något roligare och dricka lite mer te för att bli av med halsontet för stunden. En sak som jag inte har provat än är glass. Det  fungerade när man var liten och sjuk. Jag blev (nästan) frisk direkt då.
Bloggar säkert några rader ikväll eller senare.

Ha de bra!



  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Min sambo spelar fotboll i superettan så det var därför :) Nej snygg var den inte, det håller jag med om. Usch, nej jag ser det. Krya på dig. Min dag är bara bra.

2008-05-28 @ 13:59:43
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0