Måndag 5 Maj

Idag har det varit en jobbig måndag. Har varit i skolan som vanligt och måndagarna består av plugg, plugg, idrott och mer plugg. Idrott är ett av mina favorit ämnen i skolan men inte på våren. Som pollenallergiker är det jobbigt att vara i skogen när björk och allt annat blommar. Idag var det inte min dag. Jag fick jobbig med allergi/astma och den plågade mig. Har hostat och kräkts typ hela dagen. Inte ens nu mår jag bra.
HATA POLLEN OCH IDROTT I SKOGEN PÅ VÅREN!
Annars har dagen varit helt okej. För övrigt är det iskallt ute. Under eftermiddagen/kvälllen måste jag plugga. Vi har massor av saker som ska vara färdigt inom några veckor. Ska gå en liten Powerwalk nu och se om jag får energi och hoppas på att andningen blr bättre. Bloggar lite senare ikväll.


♥Ha de bra!


Dagens outfit från den här jobbiga dagen
Jeans från Miss Sixty
Top från Bik Bok
Skor från Bella shoes
Jacka från VILA
Accecoarer från Axent och Pilgrim


                                                 


Kommentarer
Postat av: jespher

tackar :Dfölj gärnamin blogg och mig på bloggkoll.se

2008-05-05 @ 16:34:40
URL: http://jesphers.blogg.se
Postat av: Karin

fint:)

2008-05-05 @ 17:28:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0