Måndag 19 Maj

Idag har jag varit ledig och det känns som att jag inte har hunnit med någonting. Dagen började med plugg, ett engelska arbete som ska vara inne snart. Det gick knappast framåt om jag säger så.

Bestämde mig istället för att laga pannkakor, som inte blev så lyckade. Jag kan inte steka pannkakor. De första blev bara till degklumpar och sedan små rester. Jag gav upp men blev mätt.
Någon som har något bra tips för lyckade pannkakor?

Dagen fortsatte och senare blev det träning.
 Det var svårt att komma hem på grund av Vårruset men lyckades med de med.
Hem kom jag, åt god mat och nu sitter jag här.

Imorgon blir det Stockholm hela dagen plus att jag ska försöka hinna med två träningspass och eventuellt ta igen lite pluggande som jag har missat. Det går i ett från klockan 5 på morgonen till sent på kvällen så jag hinner nog inte blogga något imorgon.

Bloggen krånglar så det blir inga bilder idag och inlägget blev lite kortare än det första. Natti, Natti

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) jag vet! :)

2008-05-19 @ 23:56:08
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0