Lördag 17 Maj

Idag har det inte hänt mycket, är fortfarande inte bra. Jag har snart varit sjuk i en vecka och är väldigt uttråkad av att bara vara hemma.

Idag följde jag med mamma till affären och handlade lite, klarade knappt av det och var helt svimfärdig när vi kom hem. Åt luch direkt för att inte svimma. Idag blev det en Paulin bräck med kalkon, skinka, tomater, laktosfri salladsost och grönt te. Det var gott och mättande men den laktosfria salladsosten var ingen höjdare.

Jag köpte en veckorevyn och lite naturgodis som jag tänkte skulle muntra upp mig och fördriva tiden. Det kan ju vara kul att läsa om kändisar och mode mm när det endå inte finns så mycket att göra hemma.
För övrigt så är det 17 maj och Norges nationalddag idag. Utanför affären där vi var och handlade såldes det faktiskt svenska jordbubbar och stora var de med. Priset var endast 30:- litern.


Ha de bra!

     

Kommentarer
Postat av: tussie

tack tack:)ja det föröker jag ha, jobbar på för fulla muggar:)) du med!

2008-05-17 @ 20:52:20
URL: http://tussieline.blogg.se/
Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

svar: ja det är de verkligen :) tack detsamma, ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-05-17 @ 22:57:16
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0